• تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 20:43
  • کد خبر : 213
  • چاپ خبر

آخرین وضعیت باشگاه داماش گیلان برای واگذاری به علیرضا جهانبخش

در روزهای اخیر بحث‌های زیادی پیرامون مسئله مالکیت تیم تازه راه‌یافته به لیگ دسته اول و حضور علیرضا جهانبخش به عنوان مالک داماش به وجود آمده است.   به گزارش رودبارنیوز به نقل از تسنیم، روز چهارشنبه خبری مبنی بر واگذاری باشگاه داماشیان گیلان به علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی فوتبال ایران و انتخاب خسرو

در روزهای اخیر بحث‌های زیادی پیرامون مسئله مالکیت تیم تازه راه‌یافته به لیگ دسته اول و حضور علیرضا جهانبخش به عنوان مالک داماش به وجود آمده است.

 

به گزارش رودبارنیوز به نقل از تسنیم، روز چهارشنبه خبری مبنی بر واگذاری باشگاه داماشیان گیلان به علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی فوتبال ایران و انتخاب خسرو حیدری به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه منتشر شد.

 

حیدری در روزهای اخیر با جهانبخش آرمان، سرپرست ورزش و جوانان استان گیلان نشستی در همین باره داشت که این مسئله، آغاز فعالیت ستاره سابق استقلال به‌عنوان سرمربی جدید داماشیان را تقویت کرد.

 

آرمان درباره این گفت: از زمانی که داوری می‌کردم، با حیدری رابطه خوبی داشتم. او به رشت آمده بود و درباره مسائل فوتبال استان گیلان صحبت شد. اگر علیرضا جهانبخش و خسرو حیدری بخواهند باشگاهداری کنند، باید بدانند که داماشیان باشگاهی خصوصی است و باید با مالک آن رایزنی کنند.

وی در مورد موضع اداره کل ورزش استان گیلان در قبال این مسئله عنوان کرد: اگر با زحمتکش (مالک باشگاه داماشیان) رایزنی کنند و به توافق برسند، ما هم از فعالیت این افتخارآفرینان در فوتبال گیلان استقبال می‌کنیم. از لحاظ قانونی نمی‌توانیم باشگاه را از کسی بگیریم و فرد دیگری بدهیم. هر مالک باید توانایی مالی خودش را ثابت کند، به او پروانه می‌دهیم. جهانبخش باید با زحمتکش به توافق برسد که اطلاع ندارم ارتباطی میان این دو نفر برقرار شده است یا خیر.

 

همچنین ناصر زحمتکش، مالک باشگاه داماشیان در گفت‌وگو با تسنیم در این باره اظهار داشت: این هفته تصمیم نهایی را می‌گیریم. باشگاه هنوز واگذار نشده و با توجه به اتفاقاتی که رخ می‌دهد، باید ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود. علیرضا جهانبخش دوست ماست، اما پنج سال است که او را ندیده‌ام. به‌صورت تلفنی هم صحبت نکرده‌ایم و کسی درباره واگذاری باشگاه داماش با من حرفی نزده است.

 

تیم داماشیان فصل گذشته با برتری در مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتبال، به لیگ دسته اول صعود کرد. این تیم که بیشتر به نام داماش شناخته می‌شود به دلیل انحلال داماش گیلان و داماش گیلانیان با نام داماشیان گیلان فعالیت می‌کند.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.