• تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1403 - 18:32
  • کد خبر : 822
  • چاپ خبر
امیرحسین صبوری مدرس سواد رسانه؛

همه باید مبلغ و مروج جنگ روایت ها باشند

امیرحسین صبوری مدرس سواد و فعال رسانه ای گیلان در یادداشتی نوشت: رسانه ها با استفاده از تکنیک های جنگ روایت ها قصد دارند تصویر واقعی پیاده روی عظیم اربعین حسینی به کل جهان مخابره نشود.   صبوری با اشاره به اینکه روایت امروز مهم‌ترین مقول است اظهار داشت: شرکت کنندگان و جاماندگان باید روایت

امیرحسین صبوری مدرس سواد و فعال رسانه ای گیلان در یادداشتی نوشت: رسانه ها با استفاده از تکنیک های جنگ روایت ها قصد دارند تصویر واقعی پیاده روی عظیم اربعین حسینی به کل جهان مخابره نشود.

 

صبوری با اشاره به اینکه روایت امروز مهم‌ترین مقول است اظهار داشت: شرکت کنندگان و جاماندگان باید روایت گری و یک رسانه برای بازتاب انعکاس و زیبایی هایی شوند که تمام اقوام و مذاهبی چه اسلامی و غیر اسلامی را همچون یک آهنربا در کنار خود جمع می‌کند.

 

وی افزود  دشمن با تشکیل رسانه ها و کانال های فارسی زبان خارجی قصد در تحریف اسلام واقعی را برای جهان دارد و اما در مقابل این اجتماع عظیم سکوت کرد و با عدم پوشش این راهپیمایی یا بازنمایی‌های مغرضانه سعی در کمرنگ کردن این رویداد مهم در رسانه های دنیا دارند.

 

مدرس سواد رسانه با اشاره به اینکه همه باید مبلغ و مروج جنگ روایت ها باشند همچون حضرت زینب سلام الله علیها اولین مبلغ و مروج و به عبارتی اولین روایت کننده فرهنگ عاشورا و قیام سید و سالار شهیدان بودند.

 

صبوری با بیان اینکه عمق تاثیر هر کس با دیگری متفاوت است، تصریح کرد: ظهور رسانه های جدید، فرصتی پیش روی عاشقان اباعبدالله گشوده است تا پیام قیام حضرت را بتوانند به گوش جهانیان برسانند که طی چند سال گذشته افکار عمومی جهان با توجه به خونریزی های گروههای تروریستی مدعی اسلام راستین، در حال حرکت به سمت اسلام هراسی همه جانبه ای قرار داشت، شیعیان تلاش کردند تا از دریچه این آیین عظیم و مسالمت آمیز، به معرفی مکتب اهل بیت، همگرایی، مشارکت وتاثیرگذاری استراتژیک مبانی آن در سطح منطقه وجهان بپردازند.

 

وی در آخر افزود : این حرکت عظیم وجود تمام اقوام و مذاهب مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) باشد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.