• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 آذر 1402 - 20:44
  • کد خبر : 269
  • چاپ خبر

مسئول‌ جدید سازمان فضای مجازی سراج گیلان معارفه شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رودبارنیوز – آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز گیلان عصر امروز در سالن ایثار رشت و با حضور منصور امینی، رئیس سازمان فضای مجازی سراج کشور و فعالان فضای مجازی گیلان برگزار شد. سجاد ستوده، معاون سازمان‌دهی، آموزش و امور استان‌های سازمان سراج عصر امروز در

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رودبارنیوز – آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز گیلان عصر امروز در سالن ایثار رشت و با حضور منصور امینی، رئیس سازمان فضای مجازی سراج کشور و فعالان فضای مجازی گیلان برگزار شد.

سجاد ستوده، معاون سازمان‌دهی، آموزش و امور استان‌های سازمان سراج عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان فضای مجازی سراج در گیلان با بیان اینکه امروز تولید محتوا بسیار مهم است اظهار داشت: آن چه امروز فضای مجازی گیلان نیاز دارد تولید محتوا است. امروز میرزا حبیب الله رشتی را کمتر می شناسیم اما دیگران برای معرفی چهره های هویتی خودشان کتاب نوشته اند و فیلم ساخته اند.

وی با تأکید بر اینکه در تولیدات رسانه ای در حوزه هویت بخشی در گیلان ضعف داریم افزود: هیچ جای ایران، اسلم بن عمرو دیلمی و آیت الله رسولی و آیت الله ضیابری و علم الهدای رشتی را ندارد اما گیلانی ها این افراد را نمی شناسند. علم الهدای رشتی رهبر تنها قیام دوره پهلوی اول را در ایران دارد اما درباره ایشان کاری نشده است.
محسن پورپیر، مسئول جدید سازمان فضای مجازی سراج در گیلان هم در این نشست با بیان اینکه نگاه ما در این میدان نگاه رهبر معظم انقلاب است اظهار کرد: خط مشی ما در راستای تحقق تمدن اسلامی است و و ابزار ما شکل دهی حلقات میانی و پایینی فضای مجازی است و این کار با اصالت ندادن به مال و مادیات و با اصالت دادن به نفوس انسانی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان در این نشست با بیان اینکه مسئله گیلان در رسانه روایت درست و اول است اظهار داشت: باید مسئله «اول باش» و «روایت کردن» را در رسانه‌های گیلان مورد توجه قرار داد. اگر وقایع خوب روایت شود محتوای خوب برای بازنشر در فضای رسانه تولید خواهد شد.
وی افزود: سراج برای باز کردن گره رسانه‌ای در کشور راه اندازی شده است و اگر انسان‌ها، حرکت جهادی و میدانی داشته باشند سازمان‌ها هم حرکت خواهند کرد. امروز کمبود انسان‌های روایت‌کُن داریم. اینکه صرفاً محتوایی تولید شود ظاهر قضیه است بلکه باید انسانی پرورش پیدا کند که ایجاد حرکت کند.
پوریوسفی گفت: موتوری که باید مردم را بجوشاند نیازمند ساز و کار و عقبه ای است و این عقبه را باید در سازمان سراج فراهم شود.

در انتهای این نشست، محسن پورپیر به عنوان مسئول جدید سازمان فضای مجازی سراج در گیلان معرفی و از تلاش‌های سجاد ستوده، مسئول سابق این سازمان تقدیر و تشکر شد.
گفتنی است پورپیر، پیش از این معاون اجرایی سازمان سراج در گیلان بود و سجاد ستوده نیز پیش از این با حکم رئیس سازمان فضای مجازی سراج کشور به عنوان معاون سازمان‌دهی، آموزش و امور استان‌های این سازمان منصوب شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.