• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 - 1:55
  • کد خبر : 241
  • چاپ خبر

گودرزوند چگینی : به هیچ عنوان اجازه انتقال زباله به شهرستان رودبار را نخواهیم داد

دکتر گودرزوند چگینی به مناسبت روز خبرنگار، نشست خبری خود را با اصحاب رسانه و فرهنگ شهرستان برگزار کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رودبارنیوز ، نماینده مردم شریف شهرستان رودبار گیلان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه شهرستان رودبار در سالن جلسات

دکتر گودرزوند چگینی به مناسبت روز خبرنگار، نشست خبری خود را با اصحاب رسانه و فرهنگ شهرستان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رودبارنیوز ، نماینده مردم شریف شهرستان رودبار گیلان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه شهرستان رودبار در سالن جلسات شهرداری لوشان و با حضور اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد به سوالات خبرنگاران شهرستان پاسخ داد.

گودرزوند چگینی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی عنوان کرد : آگاهی، پایه و اساس پیشرفت است و ابتدای نمایندگی خود در راستای اطلاع رسانی، هر شش ماه یکبار در نشست های خبری با
اصحاب رسانه عملکرد خود را به جامعه گزارش خواهم داد .

نماینده مردم شریف رودبار با بیان اینکه معتقد به شفافیت گذاشتن آرا نیستم افزود : معتقد به شفافیت در گردش مالی و سلامت افراد هستم و با گردش مالی میزان سلامت یا فساد آنها مشخص خواهد شد .

چگینی با چالش خواندن معضل ۲۵ ساله راه ارتباطی روستای سندس در منطقه رحمت آباد و خورگام خاطر نشان کرد : قبل انتخابات وعده ای برای رفع مشکل رانش راه ارتباطی سندس نداده ام ، اما پس از انتخابات از کارهای بود که مجدانه پیگیر حل آن بوده ام و گام‌ اول دستور ۱۰ میلیاردی وزیر وقت راه و شهرسازی را در بازدید از پروژه باقی مانده آزاد راه قزوین به رشت، اخذ نمودم که با عدم پیگیری مسئولان وقت اجرایی ، پروژه راه ارتباطی روستای سندس مسکوت ماند و امروز نیز با پیگیری های صورت گرفته دیوارسازی های آن انجام و گام‌ نهایی پروژه مهر ماه پیش رو شروع خواهد شد تا مشکل ۲۵ ساله به سرانجام برسد .

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از گاز رسانی به ۱۳ روستای باقیمانده شهرستان خبر داد و گفت : تجهیزات گازرسانی در معدن سنگرود در حال دپو شدن است و پیمانکار پروژه بخشی از کار خود را شروع کرده است.

دکتر گودرزوند در پاسخ به پرسش خبرنگاران در رابطه با بازگشایی معدن ذغال سنگ البرز غربی اذعان داشت : از ابتدا سیاست مان بود تا چراغ معدن روشن و به چرخه تولید بازگردد ، شرکت فعلی در حال اخذ مجوزهای بهره برداری و استخراج است اگر این شرکت از عهده کار برنیاید پیگیر شرکت دولتی برای شروع کار خواهم بود .

نماینده مردم رودبار بازگشایی کفش چرم گنجه را مطالبات مهم ادوار گذشته خواندند و افزودند : خرداد ماه با دستور وزیر صنعت ، ریاست صندوق بازنشستگی کشور شخصا از مجموعه کفش گنجه بازدید و وعده بازگشایی مجموعه کفش چرم گنجه را دادند که با تغییر اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری فرآیندهای اداری بازگشایی کمی طولانی شده است .

مهرداد گودرزوند از پیش بینی ۱۵۲ میلیاردی برای آب شرب ۷ شهر شهرستان خبر داد و افزود : در سفر دکتر قالیباف به رودبار و جلسه شورای اداری استان با حضور مدیران استانی در رودبار ۱۵۲ میلیارد تومان برای مدیریت آب شهرستان پیش بینی و بزودی اختصاص داده می شود .

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه انتقال زباله استان به شهرستان رودبار را نخواهیم داد گفت : با قاطعیت مخالفت مردم شهرستان را در شورای تامین و سطح کلان کشور مطرح کرده ایم و مشکل شهرستان رشت در زمینه زباله باید در همان جا حل و بجای مشاوران سفارشی، متخصصان فنی بصورت علمی در این موضوع دخالت کنند زیرا مردم شهرستان رودبار اجازه هرگونه انتقال زباله به محل زندگی خود را نخواهند داد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 15 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.