• تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 20:57
  • کد خبر : 226
  • چاپ خبر

آیین تجلیل و نکوداشت خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان رودبار

در روز خبرنگار از 27 خبرنگار و فعال رسانه شهرستان رودبار تجلیل شد   به بهانه گرامی داشت شهادت خبرنگار جمهوری اسلامی، آیین نکوداشت و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان رودبار برگزار گردید .   علی نظری ، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار در این باره گفت : در پاسداشت

در روز خبرنگار از 27 خبرنگار و فعال رسانه شهرستان رودبار تجلیل شد

 

به بهانه گرامی داشت شهادت خبرنگار جمهوری اسلامی، آیین نکوداشت و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان رودبار برگزار گردید .

 

علی نظری ، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار در این باره گفت : در پاسداشت مقام خبرنگاران و تقدیر از زحمات اصحاب رسانه شهرستان در روز خبرنگار از 27 خبرنگار و فعال حوزه رسانه این شهرستان تقدیر به عمل آمد .

نظری افزود ، در این مراسم که با شعر خوانی ” رضا نیکوکار ” شاعر توانمند استان گیلان و “ابوذر پیریان” شاعر شهرستان رودبار و همینطور سخنرانی فرماندار و سرپرست اداره ارشاد رودبار و حضور امام جمعه محترم ، فرماندهی سپاه ناحیه ، معاونین فرماندار ، بخشداران ، شهرداران ، روسای ادارات و نهاد های دولتی و غیر دولتی همراه بود با اهداء تندیس ، لوح تقدیر و هدیه نقدی از خبرنگارن تجلیل به عمل آمد .

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران خواست ، با ثبت نام در سامانه جامه رسانه های کشور به آدرس ( https://e-rasaneh.ir ) و ثبت نام و تکمیل پروفایل خود و عضویت در صندوق اعتباری هنر از مزایای این صندوق و بیمه خبرنگاران استفاده نمایند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار با جدیّت پیگیر مطالبات خبرنگاران ارجمند شهرستان خواهد بود .

 

ایشان حرفه خبرنگاری را شغلی محترم و حساس ذکر کرد و گفت اگر در شهرستان تعداد خبرنگاران ثبت شده در سامانه جامع رسانه ها به 20 نفر برسد ، دفتر خانه مطبوعات گیلان شعبه رودبار را برای پیگیری مطالبات به حق و تسهیل در مراودات خبرنگاران راه اندازی خواهد شد .

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.