• تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 20:19
  • کد خبر : 196
  • چاپ خبر

وزیر ارشاد خبر داد: تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرک ایثارگران منجیل قبل از پایان دوره این دولت

تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرک ایثارگران منجیل قبل از پایان دوره این دولت بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع نیمه کاره فرهنگی و هنری شهرک ایثارگران منجیل   طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار به همراه اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، گودرزوند چگینی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس

تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرک ایثارگران منجیل قبل از پایان دوره این دولت

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع نیمه کاره فرهنگی و هنری شهرک ایثارگران منجیل

 

طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار به همراه اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، گودرزوند چگینی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی از مجتمع نیمه کاره فرهنگی و هنری شهرک ایثارگران منجيل بازدید کردند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بین مسئولان و خبرنگاران گفت: قبل از پایان دوره این دولت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرک ایثارگران منجیل تکمیل و به  بهره برداری خواهد رسید.

 

اسماعیلی تصریح کرد؛ بودجه ساخت این پروژه  از وزارت خانه تامین خواهد شد تا هرچه سریعتر پروژه آغاز و تکمیل شود تا در اختیار مردم عزیز شهر منجیل قرار بگیرد.

 

وی در پاسخ به درخواست یکی از خبرنگاران در خصوص بیمه آنها افزود؛ خبرنگارانی که فاقد بیمه هستند می‌تواند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار پیگیر رفع مشکلات خود در حوزه بیمه خبرنگاری شوند تا اقدامات لازم انجام بگیرد.

 

گفتنی است؛ در این بازدید ائمه جمعه شهرستان رودبار، معاونین فرماندار شهرستان رودبار و جمعی از مسئولان شهرستان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.