• تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1402 - 20:24
  • کد خبر : 116
  • چاپ خبر

نشست خبری رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار با اصحاب رسانه

به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی نشست خبری رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رودبارنیوز؛ حجت‌الاسلام حسینی به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی، در نشستی با اصحاب رسانه به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این اداره در شهرستان رودبار پرداخت.   ریاست اداره

به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی نشست خبری رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رودبارنیوز؛ حجت‌الاسلام حسینی به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی، در نشستی با اصحاب رسانه به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این اداره در شهرستان رودبار پرداخت.

 

ریاست اداره تبلیغات اسلامی رودبار ضمن تبیین سیاست‌های تبلیغات اسلامی شهرستان، رسالت رسانه‌ها را در انعکاس و انتشار فعالیت‌های حوزه دین مؤثر و ارزشمند عنوان کرد و افزود : از اصحاب رسانه برای ارتقاء مسائل فرهنگی و اسلامی جامعه دعوت به همکاری با مجموعه تبلیغات اسلامی دارم.

 

حجت الاسلام حسینی با تبریک اعیاد قربان و سعید غدیر خم و روز عرفه گفت : ما باید احیاگر مناسبت های ملی و مذهبی باشیم زیرا احیاء نشدن عید سعید غدیر خم حادثه ی ناگوار عاشورا را بوجود آورد .

 

ساماندهی روحانیون از وظایف ذاتی این سازمان است

 

مقام مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار با بیان وظایف ذاتی این سازمان در رودبار افزود : از وظایف ذاتی، شرعی و دینی تبلیغات اسلامی ساماندهی روحانیون مستقر، طرح هجرت و روحانیون بومی سطح شهرستان می باشد، زیرا بالغ بر ۴۸ مبلغ دینی برادر و ۵۰ مبلغ دینی خواهر در شهرستان داریم که به انجام وظایف تبلیغی خود در مناسبت های مختلف می پردازند.

 

بیش از ۱۰ موسسه و خانه قرآنی داریم

 

حسینی با اعلام بیش از ۱۰ موسسه و خانه قرآنی در سطح شهرستان داریم خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم هر آنکس که علاقه مند به مباحث قرآنی است با مراجعه به تبلیغات اسلامی شهرستان در کمترین زمان برای فعالیت قرآنی خود با مجوز به فعالیت بپردازد.

 

در گذشته ۳۱ هیئت مذهبی فعالیت داشتند

 

حجت الاسلام حسینی با بیان ۳۱ هیئت مذهبی در گذشته فعالیت داشتند عنوان کرد : امروز چهل سه هیئت در کنار کانون مداحان شهرستان در حال انجام امور مذهبی خود هستند .

 

سرانه مطالعه در شهرستان رودبار کم است

 

وی با اعلام کتابخانه های شبستان در مساجدی که مبلغ دینی دارند دایر است بیان داشت : متاسفانه با وجود کتابخانه های متعدد سرانه مطالعه در شهرستان رودبار و کشور کم است .

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.