• تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402 - 23:24
  • کد خبر : 113
  • چاپ خبر

یک مسئول تاکید کرد؛ تصرف زمین‌های ملی، خط قرمز دادگستری گیلان

معاون دادگستری گیلان گفت: تصرف زمین‌های ملی، زراعی و منابع ملی، خط قرمز دادگستری است. احمد آقایی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال سنگر گفت: منابع ملی، نعمت‌های خدادادی و میراثی برای آیندگان‌ هستند که صیانت از آن‌ها و شت،حفظ انتفاع مردم از انفال عمومی، وظیفه ذاتی شورای حفظ حقوق بیت المال است. آقایی با

معاون دادگستری گیلان گفت: تصرف زمین‌های ملی، زراعی و منابع ملی، خط قرمز دادگستری است.

تصرف زمین‌های ملی، خط قرمز دادگستری گیلان

احمد آقایی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال سنگر گفت: منابع ملی، نعمت‌های خدادادی و میراثی برای آیندگان‌ هستند که صیانت از آن‌ها و شت،حفظ انتفاع مردم از انفال عمومی، وظیفه ذاتی شورای حفظ حقوق بیت المال است.

آقایی با اشاره به وظیفه ذاتی دادگستری در حفظ زمین‌های زراعی و جنگلی افزود: پارسال از تغییر کاربری ۱۸۷ هکتار از زمین‌های زراعی و باغی بخش سنگر جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات گیلان، برداشت غیر اصولی شن و ماسه از رودخانه سفیدرود است، تاکید کرد: با مشارکت نهاد‌های امنیتی و نظارتی، دست سودجویان و متجاوزان به انفعال عمومی باید قطع شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان امام جمعه و حسین محبتی بخشدار سنگر هم در این نشست، با اشاره به قرار گرفتن ۸۸ درصد شهر صنعتی رشت در بخش سنگر، اختصاص قسمتی از عواید شهر صنعتی به این بخش را خواستار شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.